Aktiviteter / Padel

Padel aktiviteter:

Ungdom padel:

Der er træning for 10-18 åring om torsdagen fra 16-18, dette kræver tilmelding til dette hold.
Der er frit spil for ungdomsmedlemmer. 16-24 år, om tirsdagen fra 16-18, dette kræver et medlemsskab af klubben, her er ingen træner, men mulighed for spille med andre ungdomsmedlemmer.

Senior padel:

Tirsdag formiddag er der mulighed for at tilmelde sig senior padel.Der er 2 hold et fra 9-10.30 og et fra 10.30-12. Det er for medlemmer og man tilmelder sig et af holdene via hjemmesiden under "kontingent"

Voksne:

Vi har faste tider i hallen torsdag  fra 18-21. I dette tidsrum vil der blive udbudt træning, americano, eller mulighed for at leje banerne til reduceret pris.

Rabat på baneleje ved booking via Bjerringbro Idræts-og kulturcenter:

Som medlem af BLTPK får man 20 % på baneleje og udendørsbanen kan bookes gratis på hverdage. Du opnår rabatten ved at oprette en BLT-profil når du booker.

Når man benytter klub rabataftaler og medlemsfordele spiller man naturligvis med andre medlemmer.Nye spillere kan sagtens aftale en prøvegang, det kan aftales med bestyrelsen eller træner inden.

vel mødt 🎾
Bjerringbro Lawn Tennis & Padel klub | Vestre Ringvej 7, 8850 Bjerringbro