Aktiviteter / Tennisskole

Tennisskole i Bjerringbro Lawn Tennis og padelklub

I flere år har vi i uge 32 afholdt tennisskole i klubben. Tennisskole for alle unge under 18 år, de fleste er dog mellem 7 og 14 år.

Kunne du tænke dig 4 dage med masser af tennisspil og andre aktiviteter – så er tennisskolen noget for dig.

Du behøver ikke at have spillet tennis før for at kunne deltage i tennisskolen. Alle vil blive udfordret på det niveau, de er på, om du er begynder eller øvet. Der bliver masser af tennisaktiviteter – teknik, fysik og masser af kampe. Vi slutter med en turnering. Derudover bliver der også plads til masser af andre sjove sportsaktiviteter. Du kan låne en ketcher af tennisklubben, hvis du ikke selv har en.

Tennisskolen foregår på Bjerringbro tennisklubs baner ved Idrætsparken fra 5/8 til 8/8 2024 fra kl.9 til 15.

Pris: Tennisskolen koster 700-
For denne pris får alle: træning og instruktion, en flot T-shirt og frokost hver dag.

Tilmelding: klik på kintingent midt på forsiden her på hjemmesiden.

I ugen op til tennisskolen vil du så modtage et program.

Hvis du har spørgsmål om tennisskolen, er du velkommen til at kontakte bestyrelsen..

Med venlig hilsen og på gensyn – Bjerringbro tennisklub

Bjerringbro Lawn Tennis & Padel klub | Vestre Ringvej 7, 8850 Bjerringbro